Blogszületésnap #1

Ez a nap is elérkezett. Amikor 2015-ben elkezdtem a blogot, nem tudtam, meddig lesz lehetőségem folytatni. Hosszú távra terveztem, és elsődlegesen azért kezdtem el az Anna's books blog írását, hogy összekössem a két szeretetemet: a könyvek és az írás iránt. Szerettem volna kifejezésre juttatni az érzéseimet egy-egy elolvasott könyvről, megosztani másokkal. Korábbi próbálkozásaimat látva azonban nem tudhattam előre, hogy meddig sikerül folytatni (igaz, ez az első könyves témájú oldal, amelyet nyitottam).

Holnap lesz egy éve, hogy megírtam az első bejegyzésemet - ki másról, mint Agatha Christie-ről. Nem tudom megítélni, azóta fejlődtem-e, hiszen úgy érzem, ez az egy év hamar elszaladt, kevés ehhez. Annyi biztos, hogy fel kell nőnöm a feladathoz, van még mit tanulnom. Itt szeretném viszont megköszönni az első - és további - hozzászólásokat, véleményeket, amit Ti írtatok. Minden egyes visszajelzés sokat jelentett / jelent számomra! Sőt az is, hogy a blog már születésnapot "ünnepelhet".

blogszulinap2016.png

Sajnálom, hogy ez a mostani kényszerű pihenő pont a blogszülinap idejére esik. Egy blogot - azt hiszem - saját, jól bejáratott módszerekkel, eszközökkel lehet zökkenőmentesen vezetni, és most még nincs működésképes állapotban a számítógépem. Alig várom, hogy ez végbe menjen, de addig is olvasok tovább, és ha befejeztem egy-egy könyvet, írni is fogok róluk bejegyzést. A legközelebbi Charlotte Brontë regénye lesz. Ezen kívül a héten kezdődik a 87. Ünnepi Könyvhét és 15. Gyermekkönyvnapok, és az ottani szerzeményeimről is szeretnék írni.

A blogszületésnap nem teljes egy kis visszatekintés nélkül:

A blog vándor díjjal is gazdagodott, ami talán nem a világ közepe, de azért örültem neki. A bejegyzések többségét az indulás óta a krimi hatja át ami nem véletlen hiszen ez a kedvenc műfajom. Próbálok más könyveket is olvasni, sőt idén nem is a krimié a főszerep, inkább a klasszikusoké.

Új könyveket keveset olvasok, s ez lassan változik. Ennek ellenére a jövőben szeretnék írni régi és új kötetekről egyaránt. Részben a blog "vett rá" arra, hogy elmenjek a könyvfesztiválra, és bár a könyvheti programokat már korábban is látogattam, ezúttal jobban körülnézek majd.

Tehát a jövőbe tervekkel nézek, a kisebb leállás ellenére is. És Ti? Mik a terveitek?