Book Tag Friday #1 - Nyári hűsítők

Minden - vagy majdnem minden - hét péntekjén jelentkezem a 'Book Tag Friday' rovattal, vagyis egy-egy olyan bejegyzéssel, amelyben saját vagy más oldalon meglátott (és megszeretett) könyves tag szerepel. Ez által Ti jobban megismerhetitek olvasási szokásaimat, kedvenc könyveimet, és engem. De természetesen amennyiben tetszik, ki is tölthetitek a hozzászólásokban. Ha saját blogotokon töltenétek ki, kérlek linkeljetek vissza, köszönöm. :)

title03.png

A mostani 'Book Tag Friday' poszt címe: Nyári hűsítők, azaz nyári italok (ebben a forróságban elkelnek) és hozzájuk kapcsolódó könyvek, szokások (összesen 5). A taget én készítettem (és azért csak öt pont van benne, mert még ez az első, amit csináltam).

1. Jeges tea, avagy egy igazán félelmetes olvasmány, amolyan vérfagyaszó:

cover01.jpg

Stephen King: A mobil

King eme könyvében megőrülnek az emberek, egymásra támadnak, zombi szerűen. Ritkán olvasni olyan könyvet, ami ennyire átadja a félelmet, azt az érzést, hogy nincs kiút, a világ megszűnt létezni hagyományos formájában.

2. Hideg gyümölcs turmix, avagy egy olyan könyv, ami 'frissítően' hatott rád:

Farkas Lívia: Ennél zöldebb nem lesz című könyve. Az írónő blogot is vezet (urban-eve.hu), és a könyve számomra borzasztóan inspiráló volt, mondhatni frissítően hatott az elmémre.

3. Koktél, avagy egy forró estén olvasott könyv:

cover03.jpg

Sidney Sheldon: Álarc nélkül

Nem vagyok kimondottan Sheldon-rajongó, de szerintem ez az egyik legjobb regénye. Hamar végeztem is vele, nem túl vastag. Viszont a cselekménye izgalmas, pörgős pszicho-krimi.

4. Limonádé, avagy egy romantikus könyv (a javából):

cover04.jpg

Nora Roberts: Időtlen szerelem

Mivel nő vagyok, szeretem a romantikus regényeket (ez van). Viszont ha már romantikus, akkor inkább legyen vicces is, vagy krimi is legyen benne. A csöpögős történeteket nem kedvelem. Az Időtlen szerelemben pedig még misztikum is van.

5. Hideg sör, avagy egy klasszikus, amit legutóbb olvastál:

cover05.png

Lewis Carroll: Alice Csodaországban (kép forrás: wikipedia.org)

Korábban még nem olvastam, úgyhogy ideje volt. Hosszabban is értékelem az élményt, nemsokára.

Ti mit válaszolnátok?

Címkék: könyv, tag, book tag