Monday to Sunday #12

A minden vasárnap jelentkező rovat címe: 'Monday to Sunday', azaz 'Hétfőtől vasárnapig'. Ebben a posztban, a hét lezárásaképpen felsorolom, hogy mit olvastam el, mivel haladtam tovább, mik a tervek a jövőhétre vonatkozólag.

title13.png

Ismét eltelt egy hét, több kevesebb sikerrel. Örülök, hogy a héten két könyvet is be tudtam fejezni, az egyik a Huckleberry Finn kalandjai Mark Twaintől, a másik pedig A Hét Számlap rejtélye Agatha Christie-től. Utóbbiról ma írtam bejegyzést. Ezeken kívül a 'Karakteres péntek' egy újabb darabja született meg.

Nemsokára kezdődik a szeptember, és ahogy már említettem, át fog alakulni az oldal. Semmi drasztikus dolog, csak a design fog változni, és a heti posztok. A 'Monday to Sunday' valószínűleg marad, a pénteki bejegyzésekkel viszont más lesz a helyzet. Szeretnék többet is olvasni, azonban ez a lazább nyár után nem tudom, hogy lesz lehetséges. Mindenesetre megteszem a tőlem telhetőt, hogy decemberig befejezzem a Moly kihívását Christie könyveire vonatkozóan. Erre minden jel szerint meg van az esélyem. Ma kezdtem el a Harmadik lány című regényét, és ha ezzel végzek, akkor már csak három könyv van vissza. :) Ez lenne az első plecsnim, és Christie-t is szeretem. Olyan regényeit olvastam mostanában, amelyekről nem is hittem volna, hogy egyhamar a kezembe kerülnek. Lévén Poirot párti vagyok, de Miss Marple, Battle felügyelő, s egyéb könyveket is olvastam az elmúlt hónapokban.

Nemsokára kezdődik az iskola is, de ezt nem riogatásnak szánom. Én is visszaülök (remélem) az iskolapadba megint, úgyhogy az olvasás mellett tanulni is kell majd, plusz a munka. A következő hónapban/hónapokban a Christie könyvek mellett életrajzokat tervezek elolvasni, és olyan regényeket, amelyekben nagy szerepet kap az iskola. Gondolok itt Szabó Magda Abigéljére, egy-két kötelező olvasmányra, mint A Pál utcai fiúk (amely újraolvasás lenne). De A két Lottihoz is kedvet kaptam; nemrég néztem meg filmen, és elfogott a nosztalgia.

Tehát a tervek meg vannak, és mindezekről bejegyzéseket is szeretnék írni. A könyvtárak is hamarosan kinyitnak, lesz mit kölcsönözni. Mára ennyi. Mindenkinek kellemes vasárnapot, és a jó idő kiélvezését kívánom!

Nektek hogy telt el ez a hét?