Monday to Sunday #8

A minden vasárnap jelentkező új rovat címe: 'Monday to Sunday', azaz Hétfőtől vasárnapig. Ebben a posztban, a hét lezárásaképpen felsorolom, hogy mit olvastam el, mivel haladtam tovább, mik a tervek a jövőhétre vonatkozólag.

title13.png

A héten - múltheti ígéretemhez híven - írtam életrajzos bejegyzést, ezúttal Mark Twainről, valódi nevén Samuel Langhorne Clemensről. Pénteken újabb karakteres péntek poszt született Philip Marlowe-ról és Sam Spade-ről. Ma pedig Zahi Hawass könyvéről, A fáraók hegyeiről is írtam. Remélem, a jövőhéten is lesz lehetőségem legalább ennyi bejegyzést közzétenni.

Tegnap belekezdtem a japán Akutagava Rjúnoszuke A vihar kapujában című novellakötetébe, és Jenny Colgan Találkozzunk a Cupcake kávézóban című regényébe, amely már régóta váratott magára. Véleményt még nemigen tudok róluk alkotni, de az biztos, nem teszem félre őket. Emellett vallomással tartozom: Agatha Christie-től egyenlőre nem A barna ruhás férfi következik, hanem A hét számlap rejtélye. Ugyanis ismét könyvtárban jártam, és egy ajánlónak köszönhetően (A könyvekben elveszel, de magadra is találsz) ki is kölcsönöztem. És mivel Mark Twainnek a Tom Sawyer kalandjai jelent meg előbb, ezért ezzel kezdem. Amint végeztem Akutagava novelláival, ez a két történet következik.

Mára ennyi. További szép napot nektek! :)

A héten befejezve:
Zahi Hawass: A fáraók hegyei

Könyvtárból:
Mark Twain: Tom Sawyer kalandjai / Huckleberry Finn kalandjai
Agatha Christie: A hét számlap rejtélye