Vándorló díj - Blogról blogra

Tegnap nagy meglepetés ért - amellett, hogy egyik kedvencem, Harper Lee (1926 - 2016) elhunyt; imádtam a Ne bántsátok a fekete rigót című regényét. Nem feledem az írónőt, és mielőbb tervezem elolvasni a másik könyvét is.

A bejegyzés azonban most egy díj miatt született, amelyet a The Maniac Girl's Blog írójától kaptam. A díj 'Az év felfedezettje' nevet viseli, és ezúton is szeretném megköszönni, hogy Maniac Girl rám is gondolt. :)

blogverseny.jpg

A Liebster Blog Award-höz hasonlóan ennek is vannak szabályai. Íme:

  1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad.
  2. Válaszolj 5 kérdésre, ami a díjhoz jár.
  3. Olvasd el az első 5 fejezetet, illetve az utolsó fejezetet, annak a blogján akitől a díjat kaptad.
  4. Mondj véleményt a blogról.
  5. Írd le, kiknek ajánlod a blogot.
  6. Küldd tovább a díjat 5 embernek. (Nézd meg, hogy megkapta-e már a díjat, és ha igen, ne küldd el neki.)

 

A kérdések:

Miről szólt az első írásod/történeted/novellád, és mikor írtad?
Erre a választ két szálon is el tudnám indítani... Egyrészt gyerekkoromtól kezdve írogattam történeteket, sőt amikor telenovella rajongó voltam, még hasonlót is próbáltam "alkotni" :) De ezeket csak magamnak írtam, maximum a családomnak mutattam meg. A blogra az első bejegyzést kedvencemről, Agatha Christie-ről készítettem.

Milyen érzések töltöttek el, amikor megírtad és közzétetted az első fejezetet/bejegyzést a blogodon?
Ideges voltam, az biztos. Egyrészt ezt is magamnak kezdtem el írni, mivel mindig is érdekelt az írás, de természetesen tudtam, hogy ezt más is látja rajtam kívül. Az idegességen kívül örültem is neki, és eltökéltséget is éreztem.

Ki írta az első kommentet a blogodhoz, és mi volt az? Mire gondoltál, amikor elolvastad?
Az első hozzászólást Lulma írta az első 'Kezdet és vég' poszthoz, az egyik kedvenc regényemről, A Manderley-ház asszonyáról. Nagyon örültem neki, hogy egyáltalán írt valaki hozzászólást a blogomra, és annak is, hogy más is ennyire szereti ezt a könyvet.

Mi ihlette a történetedet? Honnan jött a blogod alapötlete?
Ez egyszerű: imádok olvasni, gyerekkorom óta. Innen jött az ötlet, hogy könyvekről írjak. Így két érdeklődési körömet össze tudtam kapcsolni: az írást és a könyveket.

Mit jelent számodra az írás?
Felszabadulást, talán. Mindig úgy érzem, hogy elkezdeni nehéz, de amikor már benne van az ember, akkor csak jönnek a szavak. Ez egy különleges dolog számomra, amelyben kifejezhetem magamat; remélem nem tele helyesírási hibával :)

A The Maniac Girl's Blog-ról:

Bevallom őszintén, korábban még nem találkoztam a bloggal, de annyira nagy ez az internetes világ, hogy könnyű elveszni benne. Viszont úgy döntöttem, követőjévé válok. Az okom egyszerű: Maniac Girl sokszínű lánynak tűnik, sőt találtam közös érdeklődési kört is. A blogon is próbál olyan témákról írni, amelyek másokat és persze őt is érdekel. Rengeteg képpel dobja fel bejegyzéseit, és a kedvenc állandó rovatom mindenképpen az 'Inspirációs csütörtök' lesz. Odavagyok az inspirációkért, úgyhogy ez az, ami leginkább megfogott a blogban, illetve az, hogy sok tényt és érdekességet is közöl magáról.

Akiknek továbbküldöm a díjat:

Lulma könyves blogja
Olvasni jó
Lilapulcsis világa
Könyvparfé
Binspiration

Végül még egy köszönettel zárnám soraimat. És ezúton mondok köszönetet azoknak is, akik időnként olvassák amit itt leírok. Kitartó hetet mindenkinek! :)

Címkék: díj