Fellapozva - augusztus #1

A 'Fellapozva' egy hetente vagy havonta néhány alkalommal megjelenő lezáró poszt. Minden hónapban egy vagy több ilyen bejegyzés készül majd, attól függően, mennyi minden történt - főleg könyves fronton. Blogbejegyzések, tervek, új beszerzések, érdekességek. És persze kíváncsi vagyok, Nektek hogyan telt a hét?

title_fellapozva02.jpg

Immár eltelt a július is, és itt az augusztus első lezáró posztja. Igaz, gyorsan telik az idő, de azért még belehúzhatunk a nyárba! :)

Az elmúlt héten egy bejegyzés került fel, méghozzá Paul Tremblay horrorjáról, a Szellemek a fejben című regényről.

Ezen kívül továbbolvastam Harper Lee könyvét (Menj, állíts őrt!). Az előző igazán olvastatta magát; ezzel egy picit lassabban haladok.

Új beszerzésekről is beszámolhatok Nektek, bár ezeket nem terveztem be előre. A hét elején Hűvösvölgy környékén jártam, és ott egy apró mozgó (?) könyvárusra leltem. Mivel az árak is kecsegtetőek voltak, belepillantottam a dobozokba. És láss csodát, két könyvvel sétáltam tovább:

  • William Peter Blatty: Az ördögűző
  • Patrick Süskind: A parfüm

Mindkettőt jó vételnek tartom. Az ördögűző egyszer már meg volt, viszont nem olvastam még, és költözés miatt elajándékoztam. Most viszont aktuális, hiszen akkor még a Szellemek a fejben-t olvastam! *.* A parfümmel pedig korábban ilyen áron (300 Ft) még nem találkoztam (lehet csak én nem...). A közeljövőben tehát eme két horrorisztikus történet vár elolvasásra.

fellapozva_augusztus1_01.jpg

fellapozva_augusztus1_02.jpg

fellapozva_augusztus1_03.jpgHűvösvölgy... Azért szép idő lett.

fellapozva_augusztus1_04.jpgLevendulás-étcsokoládés mousse *.*

fellapozva_augusztus1_06.jpgErzsébet-kilátó (János-hegy)

Hűvösvölgy után, szombaton a János-hegyre látogattam el, és bár onnan nem hoztam könyveket, de nagyon jó élmény volt. :)

Üdv
anna.jpg

Nektek hogy telt a hetetek?