Monday to Sunday #50

A minden vasárnap jelentkező rovat címe: 'Monday to Sunday', azaz 'Hétfőtől vasárnapig'. Ebben a posztban, a hét lezárásaképpen felsorolom, hogy mit olvastam el, mivel haladtam tovább, mik a tervek a jövőhétre vonatkozólag!

title53_monday_to_sunday.png

A mai 'Hétfőtől péntekig' rovat nem lesz egy hosszú történet, bár a héten több könyvet is befejeztem, és két bejegyzés is felkerült. A két regény között - amelyekről a posztok szólnak - szinte mérhető a különbség. Az valószínű, hogy Kinget szívesebben olvasok, mint Brontë-t, de Charlotte sem okozott akkora csalódást.

A héten Agatha Christie első Poirot regényét is befejeztem, amelyről a jövőhéten szeretnék beszámolni. Ezeken túl most két Jane Austen mű van soron, az Értelem és érzelem, illetve az Emma. Két hét múlva pici belföldi utazásra megyek, ahová teljesen más olvasmányt tervezek, és izgatott is vagyok Harper Lee, Menj, állíts őrt! című regénye miatt, amelyet még a Könyvfesztiválon szereztem be. A terveimről egyenlőre ennyit. Mik a Ti terveitek? Mit olvastok jelenleg?

A héten befejezve:
Stephen King: A búra alatt
Agatha Christie: A titokzatos stylesi eset