Monday to Sunday #46

Sziasztok! A mai vasárnap nem lesz egy hosszú Monday to Sunday, mivel egy nem túl izgalmas hét áll mögöttem, kivéve olvasmányaimat :) Azt hiszem, Emily Brontë könyvét nemsokára befejezem, és vége írhatok róla...

title53_monday_to_sunday.png
Ezen a héten nem volt bejegyzés, sajnos, és ebben nagy szerepet játszik a még mindig létező technikai probléma, viszont tegnap jártam antikváriumban, és mintha még nem lenne elég olvasnivalóm, 3 kötettel tértem haza. A maják kincse, A fáraó és Palmu felügyelő tévedése.

Az első Jack London, és ezt bele is veszem a molyos kihívásba. Az utolsó egy krimi Mika Waltaritól (a név ismerős volt, Szinuhe c. regénye szerepel a várólistámon). Majd meglátjuk, ezt elteszem későbbre. A fáraó Prus regénye, és az egyik kedvencem. Érdekes viszont, hogy most miért is került hozzám. A könyv ugyanis már szerepel a polcomon, viszont a szép piros, arany rajzolással díszített kötet borítóját kénytelen voltam eltávolítani, szépészeti szempontok miatt. Így azonban nem volt az igazi, és amikor hihetetlenül jó áron megláttam tegnap, nem tudtam ott hagyni. Csupán annyi a különbség, hogy ez szürke-arany párosítás. De imádom! *.* Veletek előfordult már, hogy egy könyvet két kiadásban is beszereztetek valamiért?

Mára ennyi, viszont jövőhéten "találkozunk", remélhetőleg aktívabban. További szép napot nektek! :)

Hogy telt a hetetek? Mit olvastok éppen?