Monday to Sunday #42

A minden vasárnap jelentkező rovat címe: 'Monday to Sunday', azaz 'Hétfőtől vasárnapig'. Ebben a posztban, a hét lezárásaképpen felsorolom, hogy mit olvastam el, mivel haladtam tovább, mik a tervek a jövőhétre vonatkozólag!

title55_monday_to_sunday.png

Sziasztok! A héten két bejegyzés készült a blogon, illetve készült új design is, sőt kifogott rajtam a technika ördöge megint.

A korábban említett számítógép probléma visszatért (azt hiszem könnyes búcsút veszek egy alaplaptól). A design pedig a - korábbi - nem bizonyult hosszú életűnek. Visszatértem ismét az egyszerűség felé (erre hajlok inkább).

A heti bejegyzések a következők voltak:

Továbbolvastam A horrorfilm kötetet, és hamarosan lesz krimiértékelés is a blogon.

Úgy tervezem, hogy hamarosan új könyvtárba iratkozom be, ezért folytatódik majd a Könyvtártúra is. Továbbá megcéloztam a Millenárison tartandó könyvfesztivált, ahol - bevallom őszintén - nem voltam még, és ezért is várakozással tekintek előre. Ti ott lesztek?

pinterest01.jpg

Forrás: Pinterest

Ma ismét Pinterest napot tartottam / tartok. Most éppen könyves kapcsolódású rajzokat, grafikákat keresgéltem. :) Mára egyenlőre ennyi. Szép napot nektek ebben a kicsit borús, de kellemes (?) időben!

Nektek hogyan telik a napotok? És milyen volt a hét?