Monday to Sunday #41

A minden vasárnap jelentkező rovat címe: 'Monday to Sunday', azaz 'Hétfőtől vasárnapig'. Ebben a posztban, a hét lezárásaképpen felsorolom, hogy mit olvastam el, mivel haladtam tovább, mik a tervek a jövőhétre vonatkozólag.

title55_monday_to_sunday.png

Sziasztok! A héten szerencsére átmenetileg megoldódott a számítógépes problémám, bár akármikor visszatérhet. Akkor majd életbe lép a B terv. Addig is megpróbáltam / megpróbálok még többet olvasni, s végre a Jane Eyre végére is értem, amiről írtam nektek tegnap. Jelenleg visszatértem A horrorfilm kötethez, de Tammara Webber könyvét (Easy - Egyszeregy) szeretném előbb befejezni.

Charlotte Brontë: A lowoodi árva (Jane Eyre)

Ezeken kívül a héten kétszer is megváltoztattam a blog kinézetét, és most egy időre igyekszem visszafogni magamat. Mára ennyi; tudom, nem valami hosszú, és valóban, nem volt egy akciódús hétvége, de ahogy kinézek az ablakon, a napsütés sokat ígér, és kezdődik egy újabb hét! És itt a tavasz, most már tényleg (vagy már mindjárt nyár lesz?).

Kellemes napot mindenkinek! :)