Monday to Sunday #37

A minden vasárnap jelentkező rovat címe: 'Monday to Sunday', azaz 'Hétfőtől vasárnapig'. Ebben a posztban, a hét lezárásaképpen felsorolom, hogy mit olvastam el, mivel haladtam tovább, mik a tervek a jövőhétre vonatkozólag.

title23.png

Ez a hét számomra nagyon gyorsan telt, talán azért is, mert volt mit csinálni. Nektek? Három bejegyzés készül:

A héten Jack London regénye mellett Az arany embert olvastam, és vártam / várom a tavaszt továbbra is. :) Egy kis szabadban olvasás sem ártana már. Ti hol vagy hogyan szerettek olvasni leginkább?

Az utazással töltött unalmas időket és a munkahelyi "üresjáratokat" Jókai regényével töltöm, és örülnék neki, ha írhatnék is róla, a jövőhéten. Majd meglátjuk. Mára ennyi. Adós vagyok egy reggelivel, és utána jöhet egy nagy olvasás :) Nektek is legjobbakat kívánom!

A héten befejezve:
Jack London: Országúton