Monday to Sunday #36

Sziasztok! A héten próbáltam aktívabb lenni - ez hol sikerült, hol nem :) Négy bejegyzés készült el; díjat kaptam, új rovatot indítottam.

title45_monday_to_sunday.png

Az új rovat a Könyvtártúra nevet kapta, és igen, szeretném végigjárni a könyvtárakat, azokat is, ahol még nem voltam. Kíváncsi vagyok, milyen új benyomások érhetnek. Vagy mindegyik könyvtár ugyanolyan lenne? Ti mit gondoltok? A rovat nem feltétlenül szombati helyet foglalja majd el. Már azt is tudom, melyik könyvtárról írok legközelebb, de most legyen elég annyi, hogy maradok a VII. kerületben.

A héten továbbolvastam Jókai Mórtól Az arany embert, és Jack London regényét, az Országúton-t. Mindkettővel egy "hullámhosszon" vagyok, és igyekszem haladni is.

Tegnap ismét voltam antikváriumban (Újpest), és találtam pár kötetet:

  • Szabó László: 13 ügyész emlékezik (gyűjtöm Szabó László könyveit; főleg a Kék fény miatt)
  • James Fenimore Cooper: Nyomkereső
  • James Fenimore Cooper: A préri (húsvétra valaki olyannak, aki szereti a kalandos regényeket, indiántörténeteket)

Mára ennyi. Mindenkinek szép napot kívánok ebben a "kellemes" időben! :)