Monday to Sunday #35

A minden vasárnap jelentkező rovat címe: 'Monday to Sunday', azaz 'Hétfőtől vasárnapig'. Ebben a posztban, a hét lezárásaképpen felsorolom, hogy mit olvastam el, mivel haladtam tovább, mik a tervek a jövőhétre vonatkozólag.

title45_monday_to_sunday.png

Ezen a héten egy lényeges változás állt be, amitől kicsit zsúfoltabbak lettek a napjaim. Ezt mondjuk nem is bánom, de emiatt sajnos péntekre nem volt alkalmam posztot készíteni, viszont tegnap volt egy új 'Kezdet és vég' bejegyzés. Természetesen megpróbálok mindent úgy szervezni, hogy jusson idő a posztokra, de addig is jelen vagyok a Facebookon, Tumblr-ön (és Pinteresten) egyaránt.

Az olvasásaimat annyival egészítettem ki, hogy "kénytelen voltam" belekezdeni Jack London: Országúton című kötetébe. Ennek nem csak az volt az oka, hogy amúgy is szeretném elolvasni az idén, hanem egy apró baleset is. Mivel mindig van nálam könyv, ezért mostanában Az arany embert cipelem. Egyre érdekesebbnek találom a történetet, viszont este sokszor már elálmosodom, mire olvasáshoz jutok. Szóval egyik reggel a metrón szépen kiesett jó pár lap csak úgy, ezért most már nem merem magammal vinni Jókai könyvét. Családi "ereklye" amúgy is, és most még megviseltebb lett szegény. Tehát keresnem kellett egy másik könyvet, lehetőleg strapabírót és olyat, amit könnyebben tudok ide-oda vinni. Az Országúton erre tökéletes, és ehhez kacsolódik a tegnapi 'Kezdet és vég' poszt is.

Tegnap volt alkalmam Újpesten járni, és mivel arrafelé van néhány antikvárium, nem hagyhattam ki őket. Három könyvet "fogadtam örökbe":

  • Alan Dean Foster: A nyolcadik utas a halál
  • Erle Stanley Gardner: A menekülő főnővér esete
  • Erle Stanley Gardner: A kölcsönkért lány esete

És mielőtt befejezném már; egy kérdés: szerettek zenét hallgatni olvasás közben? Természetesen valami halk melódiára gondolok, talán instrumentális, talán nem. Ha igen, akkor csak ajánlani tudom a 8tracks.com-ot. Ez egy "internetes rádió", zenehallgatásra alkalmas közösségi oldal. Több olyan lejátszási lista áll a rendelkezésünkre, amelyet más felhasználók készítettek olvasáshoz vagy tanuláshoz (vagy akármi máshoz). Ezeket kedvelhetjük, így a kedvenceink közé gyűjthetjük, de készíthetünk mi is saját listát. Én magam nem vagyok az a kifejezetten zenehallgató olvasás vagy tanulás közben, bár nagyon szeretem a zenét. Viszont azt figyeltem meg, ha mégis ilyet teszek, nem zavar, sőt. Ha túlzottan nem vonja el a figyelmünket, hogy inkább táncoljunk rá, akkor nincs is probléma :) Ti hogy vagytok ezzel?

Mára ennyi, találkozunk a jövő héten is! Sziasztok! :)

Számotokra hogy telt el ez a hét?