Monday to Sunday #19

A hét számomra ismét elég hosszú volt - nem tudom, Ti hogy vagytok vele. Azért volt sikerélményem is, az olvasásban is. Befejeztem Bradányi Iván Audrey Hepburn életrajzát, értékelést tegnap írtam róla. A továbbiakban gőzerővel haladok Jókai Kárpáthy Zoltán című regényével, már csak azért is, hogy "letudhassam". Ez lehet, hogy csúnya szó erre, mert egyrészt szívesen olvasom (ha nem így lenne, már abbahagytam volna), de a második kis könyv unalmasabbra sikerült. A háromnegyede után jött az a rész, amely már tartogat "izgalmakat". Jövőhéten remélem tudok is írni róla.

title22.png

Most sajnos nincs napsütés, inkább köd, de remélem kicsit jobb kedvünk lesz ettől a képtől.

Könyvtárba is sikerült eljutnom a héten, és összeszedtem pár könyvet, bár az olvasásukba egyenlőre még nem kezdek bele. Alább láthatjátok a listát. Szerettem volna még többet is kikölcsönözni, csak nagy bánatomra sem A segítség, sem a Jurassic Park nincs meg abban a könyvtárban, ahová beiratkoztam. Sajnálatos.

Mára ennyi. Megpróbálok olvasni is valamennyit a tanulás mellett. Nektek kellemes vasárnapot kívánok! ;)

A héten befejezve:
Bradányi Iván: Római vakáció - Audrey Hepburn életrajza

Könyvtárból:
Bradányi Iván: Grace Kelly
Szabó Magda: Abigél