Monday to Sunday #18

Nehéz és hosszú heten vagyunk túl - vagy csak én (nektek hogy telt?). Munka, betegség, iskola. Körülbelül ez jellemzi a hetem. Kevesebbet olvastam, inkább filmet néztem, hogy gyorsabban múljon az idő. Reméltem, nem húzódik el két hétig, amíg újra kapok levegőt. Szerencsére a nátha elmúlt, mintha nem is lett volna (vagy majdnem), és jövőhéten lesz bejegyzés is, mert már nem sok van hátra, és befejezem az Audrey Hepburn életrajzot.

title23.png

Könyvtárba nem jutottam egyenlőre el, bár az már meg van, mit fogok kölcsönözni. Jövőhéten mindenképpen meglátogatom. Sajnos ez egy ilyen hét volt. Itt az ősz is; most is minden szürkének tűnik. Én szeretem, de tény, hogy ilyenkor sok mindent nehezebb megtenni.

Mára ennyi, nektek jó őszi "védőital" szürcsölést és sok olvasást kívánok!

Tegnap volt az Olvasás Éjszakája, remélem, kiélveztétek. Voltatok valamilyen kellemes programon?