Monday to Sunday #16

A minden vasárnap jelentkező rovat címe: 'Monday to Sunday', azaz 'Hétfőtől vasárnapig'. Ebben a posztban, a hét lezárásaképpen felsorolom, hogy mit olvastam el, mivel haladtam tovább, mik a tervek a jövőhétre vonatkozólag.

title21.png

A mostani hét rengeteg olvasással telt, még mindig főképp útközben, villamoson és metrón. Egyébként ez nagyon jó, mert sokat haladtam Harper Lee regényében, a Ne bántsátok a feketerigót! címűben. Már jócskán túl vagyok a felén. Az iskolai szünetekben is próbálok olvasni egyszer-egyszer. A továbbiakban még Jókai Mór Kárpáthy Zoltánját lapozgatom.

A héten eddig három bejegyzés készült el. Egy Pinterestes, amelynek keretében őszi és könyves képeket válogattam össze. Azután Agatha Christie regényéről írtam, a Találkozás a halállal című könyvről. Ezek után pedig a Molyon megkaptam az első kitüntetésemet, Christie olvasásáért. Nagy becsben tartom :) Végül pedig a Leibster Blog Award nevezetű díjról, amelyre KönyvParfé jelölt. A jövőhéten lesz egy hasonló bejegyzés, mivel tegnap Lulma is jelölt rá, aminek szintén nagyon örülök. Mindkettőjüknek nagyon köszönöm, és mindenkinek, aki elolvassa néha-néha, amit itt összehordok :)

A jövőhéten ezen kívül lesz még könyvértékelés, minden valószínűség szerint Harper Lee regényéről, illetve egy szokásos pénteki bejegyzést is megcélzok. Mára ennyi, mindenkinek kellemes estét kívánok, és sok pihenést a taposómalomba való visszalépés előtt. Apropó: sok olvasást! ;)