Monday to Sunday #7

Ismét egy vasárnap, egy kánikulával telt hétvége lezárása. Tegnap érkezett a nagy vihar, és - végre - egy kis enyhébb levegőt hozott. :) Amint látjátok, nem csak ez változott, hanem a blog design-ja is. Nem bírtam magammal, és teljesen átalakítottam. Remélem így is tetszik. Van egy olyan rossz szokásom, hogy el tudok bíbelődni ilyesmivel, már ha valami apróságot nem találok olyannak, amilyennek szerettem volna.

title14.png

A hét megint csendesen telt, viszont be tudtam fejezni két Agatha Christie könyvet, amelyekről írtam is. Az egyik a Bűbájos gyilkosok volt, a másik a Rejtély az Antillákon. Mind a kettőt szívesen olvastam, bár már hiányzik Poirot stílusa. Legközelebb Christie első regényét vettem volna sorra, A titokzatos stylesi esetet, de úgy tűnik, ezzel lesz némi nehézségem, ugyanis nem találom már abban a könyvtárban, ahová beiratkoztam :( De mindegy, helyette A barna ruhás férfi vagy A frankfurti utas következik. Poirot-t a molyos kihívás végére hagyom :)

A könyvtárban járva ideiglenesen megkaparintottam Mark Twain Huckleberry Finn kalandjait és Ryünosuke Akutagawa elbeszélés kötetét. Nemrég láttam A vihar kapujában című filmet, és ez vett rá arra, hogy elolvassam az alapjául szolgáló történetet. Kíváncsian várom (a film egyébként meglepő, de tetszett), egyenlőre azonban még Zahi Hawass A fáraók hegyei című könyvével bíbelődöm, amivel kapcsolatban nincsenek kétségeim. Rajongok Egyiptomért, és igaz, hogy még csak a bevezetőnél tartok, de olvasás közben szinte mintha ott lennék a forró homokban az időszámításunk előtti időkben...

A héten a két értékelés mellett a szokásos pénteki könyves taggel érkeztem, de a jövőhétre tervezek egy-egy íróról is megemlékezni bejegyzésben, hiszen rég volt már ilyesmi. Mára ennyi, és ezúton kívánok kellemes, enyhe vasárnapot mindenkinek! ;)

A héten befejezve:
Agatha Christie: Bűbájos gyilkosok
Agatha Christie: Rejtély az Antillákon

Könyvtárból:
Mark Twain: Huckleberry Finn kalandjai
Ryünosuke Akutagawa: A vihar kapujában: Elbeszélések

Nektek hogy telt a hetetek?