Monday to Sunday #1

A minden vasárnap jelentkező új rovat címe: Monday to Sunday, azaz Hétfőtől vasárnapig. Ebben a posztban, a hét lezárásaképpen felsorolom, hogy mit olvastam el, mivel haladtam tovább, mik a tervek a jövőhétre vonatkozólag.

title04.png

Ezen a héten kezdtem el a blogot, és kedden meg is írtam az első bejegyzést, Agatha Christie-ről. Mintha Christie hónap lenne (ami valahol igaz), írtam a Halál a Nílusonról is. Nemrég kezdtem el Az ABC-gyilkosságok című regényét, amiről majd természetesen szintén beszámolok, a jövőhéten. Már meg van a listám, hogy mit olvasok mostanában el az írónőtől (a molyos kihíváshoz; de egyébként is szeretem a könyveit).

A héten még befejeztem Lewis Carroll meseregényét, az Alice Csodaországbant. Szeretnék majd Carroll életéről is írni, illetve elolvasni az Alice Tükörországbant, mivel úgy érzem, így teljes a kép. Ez azonban nem hiszem, hogy a jövőhéten lesz, viszont...

viszont jövőhéten elkezdeném Victor Hugo művét, A párizsi Notre-Dame-ot. Nem a legvékonyabb, meg a nyelvezete sem egy mai, de kíváncsian várom, hogy fog tetszeni. Körülbelül ennyi a jövőhétre, előreláthatólag. Majd kiderül, mennyi sikerült belőle. Agatha Christie könyveivel természetesen még haladok tovább, úgyhogy szerintem a jövőhéten folyamatosan veszem a következőt. Annyit már érzek, hogy a Halál a Níluson jobban tetszett, mint Az ABC-gyilkosságok. Igazából nem rosszabb, csak kicsit más, de nem is baj. Örömmel tapasztalom, hogy nem minden könyve ugyanolyan.

Ennyi volt mára a Monday to Sunday. További kellemes vasárnapot mindenkinek! Jó parkban, strandon olvasást! :)

Ti mit olvastatok a héten?