Havi zárás - október

Sziasztok! Ismét egy hónap végéhez érkeztünk. Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de számomra mintha kicsit lelassult volna az idő, bár ettől még elképesztő, hogy máris itt a november. Az október azonban több meglepetést tartogatott :)

happyhalloween2016.jpg

Szeptember végén újraindult a blog egy kisebb szünet után. Az októberi posztok száma nem volt valami sok, de azért annak örülök, hogy sikerült könyvről is írnom. A következők kerültek fel:

Az októbert "bearanyozta" a Margó Feszt programja, ahol nagyszerű könyveket szerethettem be. Még olvasás alatt állnak, de nem hinném, hogy hiába kerültek a polcomra. A Margó Feszt-es könyvek mellett sikerült még pár antikváriumos kötetet is vásárolnom, Újpesten, illetve az Antikvárium.hu-n keresztül.

A hónapban beszerezve:

  • Raymond Chandler: A gyöngy bajjal jár
  • Raymond Chandler: Visszajátszás
  • James Patterson: És jött a pók...
  • Pierre Boulle: A majmok bolygója
  • Henri Perruchot: Toulouse-Lautrec élete
  • Stephen King: Tűzgyújtó
  • Arthur Herzog: A forgácsoló gyilkos
  • Sue Klebold: Napsugaram
  • Antoine Leiris: Csak azért sem gyűlöllek titeket
  • Ljudmila Petrusevszkaja: Rémtörténetek
  • Roald Dahl: Matilda

Októberben három könyvet fejeztem be, de novemberben ezt a számot szeretném feltornázni. Az újonnan beszerzett könyvek, illetve Jane Austen fennmaradó kötetei vannak soron. A Meggyőző érveket, A mansfieldi kastélyt és a Büszkeség és balítéletet nem olvastam még. Most az utóbbit forgatom, s meg kell hogy mondjam, nagyon élvezem! :) Mindezeket könyvtárból kölcsönöztem, és szinte már el is felejtettem, mennyire szeretek könyvtárba járni *.*

És persze itt (volt) a Halloween is, amit én kifejezetten szeretek, viszont mostanában horrort nem nagyon olvastam, se ilyen témájú könyvet. Inkább horrorfilmeket szoktam nézni ezeken a napokon. Illetve most ráerősítettem: sütöttem tököt és kevertem sütőtökpite fűszert, hogy készíthessek pumpkin spice lattét és ezt a süteményt --> "Pumpkin Blondies" recept

És végül következzen némi inspiráció :)

pinterest07.jpg
Forrás

pinterest08.jpg
Forrás

pinterest09.jpg
Forrás {még több Agatha Christie és Halloween}

Ti mit olvastatok októberben, hogy telt a hónap?