Havi zárás - szeptember

Sziasztok! Új rovatot indítok a blogon, amely részben hasonlít a 'Fellapozva' posztokhoz, csak ez egy nagyobb időszakot, egy hónapot ölel fel. Szeptemberben természetesen nem voltam túlságosan aktív, ezért az első 'Havi zárás' rövidebb lesz, de lássuk, mi is történt eddig...

Szeptember hónapban egy bejegyzés került fel, Henry James íróról és Maisie tudja című regényéről egy értékelés. Amint befejeztem ezt a könyvet, ismét nagy olvasásba kezdtem, és most örömmel jelenthetem, hogy gyorsabban haladok, viszont már megint nem tudok egy darab könyvnél leragadni :) Jelenleg Wilkie Collins A Holdgyémánt és Sophie Kinsella Hová lett Audrey? című regényét olvasom. Mindkettőt már régóta el szerettem volna kezdeni (bár utóbbit nyilván csak 2015 óta, hiszen akkor jelent meg). Mindkettő eléggé olvastatja magát (Gretchen Rubin Jobban, mint valaha című kötetét is folytatom még).

Sophie Kinsella könyvét egyébként könyvtárból kölcsönöztem, mivel szeptembertől újra beiratkoztam a Szabó Ervin valamennyi tagkönyvtárába. Ez olvasásra ösztönöz, és persze haza is hoztam magammal néhányat:

  • Jane Austen: Büszkeség és balítélet
  • Jane Austen: Meggyőző érvek
  • Jane Austen: A mansfieldi kastély
  • Jack London: Fehér agyar
  • Rachel Frély: A levendula titkai
  • Sophie Kinsella: Hová lett Audrey?

pinterest05.jpg
Forrás

A Moly néhány (összesen három) kihívásában még mindig részt veszek, bár elbizonytalanodtam, amikor legutóbb a könyvtárban nézegettem, mely könyveket is kellene majd még elolvasnom az angol klasszikusok kihíváshoz. De úgy érzem, nem is az számít, hogy kapok-e plecsnit vagy sem, hanem hogy elolvasom-e ez által ezeket a regényeket, például Jane Austen szinte összes regényét. Ezzel már nyertem valamit :)

Saját könyv mostanában nem került hozzám, bár nemrég a Libriben pont a Hová lett Audrey-t szerettem volna megvenni, egy - mondhatni - impulzív vásárlás keretében, de aztán mégsem tettem. Ti milyen könyveket szereztetek be ebben a hónapban?

A hónapban befejezve:
Henry James: Maisie tudja

Ennyi lenne mára a zárás, viszont szeretnék néhány Pinterest "szépséget" is mutatni nektek, főként őszre hangolódva. Ezekkel búcsúzom, legyen szép hétvégétek! :)

pinterest02.jpg
Forrás

pinterest03.jpg
Forrás

pinterest04.jpg
Forrás

pinterest06.jpg
Forrás

U.I.: A blog kicsit "őszbe" öltözött, új design készült.