Monday to Sunday #47

A minden vasárnap jelentkező rovat címe: 'Monday to Sunday', azaz 'Hétfőtől vasárnapig'. Ebben a posztban, a hét lezárásaképpen felsorolom, hogy mit olvastam el, mivel haladtam tovább, mik a tervek a jövőhétre vonatkozólag!

title23.png

Ez a hét is egy bejegyzést szült, viszont nagyon örülök, hogy elolvashattam végre az Üvöltő szeleket Emily Brontë tollából. Azt hiszem, ez olyan, mint az Elfújta a szél (Margaret Mitchell), a Kisasszonyok (Louisa May Alcott) vagy éppen A skarlát betű (Nathaniel Hawthorne). "Egyszer majd szeretném elolvasni" kategória.

A hosszú hétvége egyik részét - már ha az idő engedi -, sétákkal töltöm, és tegnap el is látogattam a Párizsi Nagyáruházban lévő (1061 Budapest, Andrássy út 39.) Alexandra könyvesboltba, amely gyönyörű kávézóval és galériával osztja meg a teret. Rengeteg könyvet láttam, de sajnos most nem jött velem haza egyik sem :( Majd talán a nyári könyvhéten...

Egyenlőre ennyi, de a jövőhét elejére szeretnék készülni egy rövidebb könyvértékeléssel. Ti mit olvastok mostanában?

Ti hogy töltöttétek a hetet, és mi a program a hosszú hétvégén?

És egy kis inspiráció:

http://teacoffeebooks.tumblr.com/post/144380534446/myend-ismybeginning-source