(Book) Tag Friday #19 - Ismerj meg jobban

Sziasztok! Még március közepén volt utoljára tag a blogon. A pénteki naphoz mindig kutatok valami érdekes kérdéssor után. Mostanában egyik sem "ihletett meg", és ezúttal - kicsit eltérve a gyakorlattól - nem könyvekkel foglalkozó taget hoztam. A most következő kérdésekkel kicsit többet elárulok magamról (bár lehet, hogy más posztban már előkerültek hasonlóak). Több ún. "ismerj meg jobban" taget átnéztem, de most ez tetszett meg: Be Beautiful and Smile blogról való.

title_btf19.png

1. Írj le egy dolgot, ami nélkül nem hagyod el a házat!
Ide több minden eszembe jutott, kezdve nagyon alap dolgokkal. Valójában az első a mobilom volt, de nem azért mert hozzá vagyok nőve, hanem mert hasznos (telefonálás az alap, e-mail). Emellett viszont ami nem biztos hogy alap dolog, az a könyv. 99%-ban mindig van nálam egy kötet.

2. Kedvenc sminkmárka?
Nincs különösebb kedvencem, inkább próbálkozom és ami beválik azt megkedvelem. Avon, Essence...

3. Kedvenc virág?
Lehet, hogy most megköveztek, de nem vagyok virágrajongó. Az a baj, hogy az én kezeim között nem sokáig maradnak meg a virágok. De azért a kedvencem a tulipán. És ha valakitől virágot kapok, nem az jut eszembe, hogy miért ezt, hanem tényleg örülök neki, és sajnálkozom a végén, amiért hamar életét vesztette :( (talán meg kellene tanulnom virágot "nevelni").

4. Kedvenc ruhaüzlet?
A Háda annak számít? :) Ruhaüzletből sincs kifejezetten kedvencem, viszont képes vagyok sokat válogatni, ha már rászánom magam a vásárlásra.

5. Alacsony vagy lapos talpú cipő?
Is-is. A lapos praktikus, viszont néha elkel az a magassarkú. A sarok azért számomra néhány centit jelent, és inkább a magas talpú cipőket kedvelem.

6. Kedvenc parfüm?
Gyakran váltogatom az illatokat, nem tudok hozzászokni egyikhez sem, viszont volt egy "ősrégi" illat, amelyet imádtam: Christian Lacroix - Absynthe.

7. Melyik az utolsó film,amit láttál?
Ha egész estés, akkor a Rocky (1976), de valójában utoljára egy animációs rövidfilmet néztem meg, Vincent (1982) címmel.

8. Kedvenc színek?
A lila, a szürke és a fekete.

9. Szoktál energiaitalt inni?
Nem, soha. Nem is kóstoltam még, de nem is tervezem.

10. Szoktál dzsúszt inni?
Szoktam, bár nem napi szinten. Reggel például jól esik egy Topjoy 100%-os vagy hasonló. Mondjuk a saját magad által készített, friss gyümölcsből még jobb.

11. Szeretsz úszni?
Igen, de nem szoktam gyakran művelni. Még apukám tanított meg, aztán pedig az iskolai csoporttal együtt jártam oktatásra is. Egyébként pedig Halak a jegyem, úgyhogy még a kádat is imádom :)

12. A hasábburgonyát villával eszed?
Hmmm... sokszor. Ha otthoni sült krumpli a menü, akkor általában, de előfordul, hogy felcsipegetem kézzel is. Így is, úgy is finom, bár mondjuk én kés-villa mániás vagyok.

13. Kedvenc hidratáló krémed?
Estrea arczselé, jelenleg. Ez bevált, viszont annyi a fajta és a márka, hogy néha nem tudok választani. A Nivea az, amit még kedvelek, de egyre inkább hajlok a természetes készítmények felé.

14. Szeretnél majd férjhez menni az életed folyamán?
Soha ne mond, hogy soha, de egyenlőre nem tervezem.

15. Könnyen őrülsz meg?
Remélem nem :) Egy kis bolondozásra általában vevő vagyok.

16. Hánykor keltél fel ma reggel?
Mindig ugyanakkor: 6:00. Egy hete még 4:30-at írtam volna, de hol van az már :)

17. Van valamilyen fóbiád?
Van, sajnos nem kedvelem a rovarokat, kevés a kivétel. És tömegben sem vagyok a legfelszabadultabb.

18. Rágod a körmöd?
Nem. Talán gyerekkoromban mintha nekifogtam volna, de nem jött be :)

19. Volt már halál közeli élményed?
Nem, szerencsére.

20. Kávézol?
Igen. Többet is innék, ha nem tudnám, hogy rászokom, aztán majd nehéz lesz leszokni. Mostanában csak reggel iszom.

Ha van kedvetek, töltsétek ki Ti is, és linkeljétek be hozzászólásban, mert kíváncsi vagyok a válaszaitokra. A kérdések között van egyszerű, viszont van érdekesebb is, és igazán csajos kis tag :)

Címkék: tag