Monday to Sunday #40

A minden vasárnap jelentkező rovat címe: 'Monday to Sunday', azaz 'Hétfőtől vasárnapig'. Ebben a posztban, a hét lezárásaképpen felsorolom, hogy mit olvastam el, mivel haladtam tovább, mik a tervek a jövőhétre vonatkozólag.

title_monday_to_sunday_40.png

Sziasztok! Végre ez is eljött - hogy le tudtam ülni egy bejegyzést megírni. Annak, hogy ez korábban nem történet meg, igen egyszerű oka van: a számítógépem egyenlőre úgy tűnik, jobb létre szenderült. Legalábbis javításra szorul, ezért pótmegoldáshoz folyamodtam. A vasárnapi posztot nem akartam elhagyni, főleg azért nem, mert itt van a hosszú hétvége is, és a Húsvét. Ezúton kívánok mindenkinek Kellemes Húsvéti Ünnepeket, pihenésben gazdag, sok olvasással teli napokat! :)

Tehát a lényeg: a technikai probléma ellenére továbbiakban is olvasom Charlotte Bronte regényét, a Jane Eyre-t és Tammara Webber könyvét (Easy - Egyszeregy). Sőt, talán többet is :) A héten egy bejegyzés készült el (ezen kívül):

Végezetül a hátráltató tényezőket igyekszem megszüntetni, és remélhetőleg jövőhéten már rendben írhatok Bronte romantikus történetéről. Mára ennyi, sok-sok pihenést nektek, és sok locsolót, sonkát, kalácsot! :)