Monday to Sunday #38

A minden vasárnap jelentkező rovat címe: 'Monday to Sunday', azaz 'Hétfőtől vasárnapig'. Ebben a posztban, a hét lezárásaképpen felsorolom, hogy mit olvastam el, mivel haladtam tovább, mik a tervek a jövőhétre vonatkozólag.

title51_monday_to_sunday.png

A héten be tudtam fejezni a régóta halasztott Jókai regényt, Az arany embert. Jó történetnek tartom, sőt, és írtam is erről. Továbbá sikerült elolvasni A két Lottit, Erich Kastner ifjúsági regényét is, amelyről jövőhéten fogok írni. A következő köteteken sokat gondolkodtam, de azt hiszem, egy Agatha Christie (mert miért ne)  és egy Charlotte Bronte (molyos kihívás) lesz, méghozzá A lowoodi árva / Jane Eyre. Ezt már rég szerettem volna elolvasni. Egy alkalommal bele is kezdtem, viszont nem amiatt hagytam abba, mert rossz lenne... De majd most!

Viszont miközben tovább haladok, igyekszem befejezni Susan Caintől a Csendet és A horrorfilm című kötetet, viszont ezek inkább szárazabb témák (ez nem jelenti azt is, hogy nehéz szövegezéssel).

A héten történt:

Ma készítettem egy új designt a blognak (tudom... már megint), illetve a héten Instagram profilt. Egyenlőre kevés kép van fent, de igyekszem bővíteni, és megörökíteni a - leginkább könyvekkel kapcsolatos - pillanatokat. Ezelőtt nem használtam ezt a felületet, úgyhogy hozzá kell szoknom. Ti használjátok? Mik a tapasztalataitok?

+ Blogajánló: Nem könyves téma, viszont lényeges. Szembe találtam magam két nagyon szépen kivitelezett és tartalmas bloggal, úgyhogy ezeket szeretném a figyelmetekbe ajánlani, ha még nem olvasnátok őket.

A héten befejezve:
Jókai Mór: Az arany ember
Erich Kastner: A két Lotti

Mára egyenlőre ennyi. Legyen szép napotok! :) Én megyek olvasni; és Ti? Hogy telt a hetetek?