Könyvtártúra #0

Sziasztok! Könyvmolyként egyik kedvenc helyem a könyvtár. Azt nem állítom, hogy ott élem a fél életemet - bár voltak időszakok :) - viszont emlékszem, hogy iskolásként is mennyire szerettem oda járni, kedvenc könyvtáramba. Időről-időre mindig volt egy kedvenc, de előfordult, hogy többe jártam egyszerre.

Gyerekként a kerületi gyerekkönyvtárba vittek minket (könyvért, és hogy kis kezünkkel apróságokat készítsünk), viszont ahogy felnőttem, "hűség" alakult ki bennem a Szabó Ervin Könyvtárak iránt. A központi tagkönyvtárukba természetesen többször betértem már én is, de távolról sem ez a favorit.

title46_library_tour.png

A kisebb és csendesebb könyvtárak közül a legutóbbi, ahonnan gyakran kölcsönöztem, az a Kertész utcai (1073 Budapest, Kertész utca 15.) Szabó Ervin tagkönyvtár volt. A hamarosan jelentkező új rovat első állomása ez a helyszín lesz. Addig is, kitartást a hétköznapokhoz!

Nektek is van kedvenc könyvtáratok?