Monday to Sunday #34

A minden vasárnap jelentkező rovat címe: 'Monday to Sunday', azaz 'Hétfőtől vasárnapig'. Ebben a posztban, a hét lezárásaképpen felsorolom, hogy mit olvastam el, mivel haladtam tovább, mik a tervek a jövőhétre vonatkozólag.

title43.png

A mostani hét Charles Dickens jegyében telt. Három bejegyzés készült, mind róla. Az arany embert továbbolvastam (újra az elejétől, hiszen eltelt egy idő, mióta elkezdtem). Jókai regénye kezd érdekelni, aminek örülök, mert kétségeim voltak felőle. Amitől viszont nem vagyok elragadtatva, az Arthur Ransome Téli szünidő című regénye, és mivel még nem fogott meg, csak nyűglődöm vele, azt érzem, fel kellene függesztenem. Nem szeretek egyébként, és nem gyakran szoktam abbahagyni könyvet. Ti hogy álltok ezzel? Ha úgy érzitek egy könyvről, hogy az nem a Ti világotok, abbahagyjátok, vagy próbálkoztok vele? Mi a határ? Kíváncsi vagyok azok véleményére is a könyvről, akik már olvasták.

A héten design váltás is volt, illetve regisztráltam a Tumblr és a Goodreads közösségi oldalakra is. Azt nem tudom, hogy mennyire fog a későbbiekben tetszeni ezek használata. A Tumblr-t inspirálónak tartom, a Goodreads pedig hasonlít a Molyra. Utóbbin azért többször vagyok fent, míg a Goodreads oldalán a magyarul nem található - azaz nem lefordított - könyveket tartom számon. Már fel is került a várólistámra pár kötet, pedig nem is tudom, hogy angolból állok-e már ezen a szinten. Azt hiszem, ezt csak akkor fogom megtudni, ha hozzákezdek.

A Molyon jelenleg három (olvasós) kihíváson veszek részt,

amelyek mellett azért mindig van olyan könyv is, ami nem tartozik hozzájuk. És - terveim szerint - felveszek a várólistámra pár frissebb könyvet is. Illetve vágyom már egy kis Stephen King regényre is!

Mára ennyi. Legyen szép napotok! :)

Nektek hogy telt a hét?

U.I.: Már nagyon várom a tavaszt. Ti?