Monday to Sunday #31

A minden vasárnap jelentkező rovat címe: 'Monday to Sunday', azaz 'Hétfőtől vasárnapig'. Ebben a posztban, a hét lezárásaképpen felsorolom, hogy mit olvastam el, mivel haladtam tovább, mik a tervek a jövőhétre vonatkozólag.

title32.png

Sok újdonsággal egyenlőre nem tudok szolgálni, de a jövőhéten érkezem majd egy könyvértékeléssel és 'Karakteres péntek' is lesz ismét. Ezen a héten két bejegyzést hoztam: indítottam egy új rovatot 'Könyv vs. játék' címmel, és a szokásos pénteki book tag volt.

Charles Dickens regénye - és még néhány másik - mellett elkezdtem olvasni Susan Cain: Csend című könyvét, amely eddig nagyon érdekesnek bizonyult. Nagyon szemezek továbbá egy bizonyos budapesti könyves standdal, amely mellett szinte mindennap elmegyek, és lehet, ha megenyhül az idő, nem fogok megállva megfagyni, vagy nem kell rohannom, megnézem, mit lehet kapni. Úgy sem olvasok még elég könyvet egyszerre (na jó, de igen, viszont ki tud ellenállni a könyveknek?).

Kellemes napot mindenkinek!

Nektek hogy telt a hét?