Monday to Sunday #30

A minden vasárnap jelentkező rovat címe: 'Monday to Sunday', azaz 'Hétfőtől vasárnapig'. Ebben a posztban, a hét lezárásaképpen felsorolom, hogy mit olvastam el, mivel haladtam tovább, mik a tervek a jövőhétre vonatkozólag.

title35.png

Ezen a héten a legtöbbet Charles Dickens Twist Oliver-jét olvastam, és a Téli szünidőből (Arthur Ransome) néhány oldalt. Emellett törekedtem arra, hogy bejegyzés is készüljön: pénteki könyves tag-et és egy írást hoztam a betiltott könyvekről.

Kicsit más téma: nemrég néztem meg A klastrom titka című 2007-es filmet, ami Jane Austen azonos című regényéből készült. Kinek mi a véleménye róla?; mert én magam elég rossz adaptációnak gondolom. Az új évhez készítettem lefűzhető naptárat (filofax), a 2015-ös módszer, a számítógépen tárolt teendők helyett. Természetesen helyet kapott itt egy kis könyvlista is, amely a legközelebbi olvasmányaimat sorolja fel. Ti mit használtok ilyenfajta rendszerezésre?

Mára ennyi, de jövőhéten folytatjuk! Kellemes napot mindenkinek! :)

Nektek hogyan telt a hét?