Monday to Sunday #28

Üdvözöllek Titeket, kedves Olvasók! Ez az én utolsó 'Hétfőtől péntekig' rovata. Remélem a karácsony mindenki számára szépen telt. Hozzászólásban szívesen fogadom publikus élménybeszámolótokat, könyves és nem könyves élményeket egyaránt.

title30.png

A héten egy Katie Ffrode életrajz került fel a blogra. John Grisham Elmaradt karácsonyának értékelése legközelebbre marad, bár sikerült befejezni karácsony előtt.

Jövőhéten már átlépünk az új évbe is, és már meg vannak az előzetes terveim, hogy mit szeretnék elolvasni 2016-ban. Először is folytatom a kötelező olvasmányokat; még A Pál utcai fiúk, Az arany ember és Erich Kastner két Lottija van hátra. A Molyon jelentkeztem egy Jack London könyvek kihívásra. Mindig is szerettem az írót, viszont eddig csak két könyvet olvastam tőle. Az egyik A vadon szava volt, de szeretném pótolni a hiányt.

Mindezekkel párhuzamosan szintén molyos kihívás az 'egy év 25 angol klasszikussal'. Sokszor megfogadtam már, hogy több ilyen klasszikus történetet elolvasok, például Jane Austent vagy Charles Dickenst, de eddig csak egy-egy regényüket forgattam. Ezért a jövő évet ezeknek a könyveknek szentelem. De azért Agatha Christie-t sem fogom háttérbe szorítani; A karácsonyi puding és A vád tanúja a soros.

A héten befejezve:
John Grisham: Elmaradt karácsony

U.I.: Nagy szerencse is ért, mert a fa alatt Charles Dickens Twist Olivérét, Jack London Országúton és Jules Verne Utazás a Holdba / Utazás a Hold körül című kötetét leltem. Az első kettő pont időszerű lesz.

Nektek volt könyv a fa alatt? Ha igen, akkor mi?