Monday to Sunday #24

A minden vasárnap jelentkező rovat címe: 'Monday to Sunday', azaz 'Hétfőtől vasárnapig'. Ebben a posztban, a hét lezárásaképpen felsorolom, hogy mit olvastam el, mivel haladtam tovább, mik a tervek a jövőhétre vonatkozólag.

title21.png

Ezen a héten eddig két bejegyzést hoztam, egyiket Szabó Magda életéről. A másik a szokásos pénteki book tag volt. Az olvasással haladok, de az Abigélt csak jövőhétre tudom befejezni, viszont akkor biztos írok róla. Annyit elmondok, hogy nagyon élvezem, édes-bús történet, és kedvet kaptam Szabó Magda más regényeihez is (persze majd csak jövőre).

Könyvtárban is jártam, de ezúttal nem kölcsönözni, hanem három kötetet "fogadtam örökbe", egyiket már decemberbe tervezem kiolvasni, lévén időszerű lesz. Jelenleg ennyi, nektek viszont kellemes vasárnapot kívánok! És egy pici karácsonyi hangulatot a tegnapi hóesés után! *.*

A hét beszerzési:
Arthur Ransome: Téli szünidő
Charles Dickens: A puszta ház
Fred J. Cook: Az ismeretlen FBI

Számotokra hogyan telt el ez a hét?