Monday to Sunday #20

Nagyon gyorsan eltelt ez a hét, ahhoz képest, hogy nemrég írtam az előző 'Hétfőtől vasárnapig' bejegyzést. Amit akkor "ígértem" sikerült betartanom, és ennek örülök. Tegnap írtam Jókai Mór Kárpáthy Zoltán című regényének második kötetéről. Még egy hátra van. Közben belekezdtem Az arany emberbe is. Rögtön tengernyi tájleírás leírás... Nem baj, azért folytatom!

title21.png

A héten másik könyvbe nem kezdtem bele, és nem valószínű, hogy jövőhéten fogok, mivel most úgymond Jókai hetek következnek. Azután tervezem még A Pál utcai fiúkat és az Abigélt párhuzamosan. Utóbbit már nagyon várom *.*

Pénteken készült egy szokásos bejegyzés, az Őszi könyves taggel érkeztem, amelynek kitöltését különösen élveztem. Ez volt az egyik legjobb tag, amit eddig kitöltöttem.

Mára ennyi, jövőhéten is igyekszem egy-két bejegyzést írni. Addig is kellemes vasárnapot mindenkinek! :)

Nektek hogy telt a hét?