Monday to Sunday #14

Ez a hét a változások hete volt. Részben, mert nem sikerült annyi bejegyzést közölnöm, mint amennyit szerettem volna. Ennek igen egyszerű oka van: több olvasnivalót vállaltam, és egyenlőre nem haladok úgy, ahogy korábban. A szokásos pénteki bejegyzés is kimaradt, de jövőhéten lesz ismét Karakteres péntek.

title22.png

A múlthéten említett olvasmányokat leszámítva a könyvtárban járva kikölcsönöztem többek között három Agatha Christie regényt: A barna ruhás férfi, Találkozás a halállal, Tíz kicsi néger. Utóbbinak örülök a leginkább. A molyos kihíváshoz már csak három regény szükséges, és korábban másokat választottam, de alkalmazkodni kell a könyvtár kínálatához is. A Tíz kicsi néger pedig a legjobb Christie regények között van.

A héten befejeztem Jókai Mór Kárpáthy Zoltánjának első kötetét, amelyről írtam is. A barna ruhás férfinak pedig túl vagyok a felén. Annyit mondok, nagyon kalandos történet, - nem hiába - egy kalandornő a főhőse. :) Jövőhéten lesz róla poszt, és remélem egy másik Christie könyvről, vagy a Kárpáthy Zoltán második kötetéről is. Párhuzamosan haladok mindegyikkel.

Mára egyenlőre ennyi, legyen kellemes napotok! :)

A héten befejezve:
Jókai Mór: Kárpáthy Zoltán I.

A könyvtárból:
Agatha Christie: A barna ruhás férfi
Agatha Christie: Találkozás a halállal
Agatha Christie: Tíz kicsi néger
Francois Truffaut: Hitchcock

Ti hogy töltöttétek a hetet?