Monday to Sunday #6

A minden vasárnap jelentkező új rovat címe: 'Monday to Sunday', azaz 'Hétfőtől vasárnapig'. Ebben a posztban, a hét lezárásaképpen felsorolom, hogy mit olvastam el, mivel haladtam tovább, mik a tervek a jövőhétre vonatkozólag.

title13.png

Ezen a héten is nagy meleggel számolhattunk, ami talán ma csúcsosodott ki, úgyhogy a legjobb az volt, amikor tegnap a vízparton olvashattam - és persze a víz! El is kezdtem a Bűbájos gyilkosokat Agatha Christie-től, ami ugye se nem Poirot, se nem Miss Marple, és kimondottan tetszik. A felénél járok; érdekes a cselekmény, és már azon töröm a fejem, vajon ki a tettes. Eddig vajmi kevés ötletem van...

A héten befejeztem Pablo De Santis regényét, a Gyilkosok és kerteket, és írtam is róla. Más bejegyzés csak a szokásos pénteki volt. Gyűjtöm az erőt az íráshoz, na meg az olvasáshoz, hogy legyen miről írni :) Remélem nektek több olvasással telt a hét.

Jelenleg ennyi telt tőlem, sajnos. Viszont a jövőhéten biztos befejezem a Christie-krimit, és azután újba is belekezdek. Könyvtárba is ellátogatok, hogy feltöltsem a készleteimet :) Kellemes vasárnap estét mindenkinek!

A héten befejezve:
Pablo De Santis: Gyilkosok és kertek

Nektek hogy telt a hét?