Monday to Sunday #5

A minden vasárnap jelentkező új rovat címe: 'Monday to Sunday', azaz 'Hétfőtől vasárnapig'. Ebben a posztban, a hét lezárásaképpen felsorolom, hogy mit olvastam el, mivel haladtam tovább, mik a tervek a jövőhétre vonatkozólag.

title14.png

A hétfő-keddi nagy kánikula miatt nehezen indult a hét, és még érezhetően az olvasás is nehezebb volt. Az embernek csak pihenni lett volna kedve. Azért lassan, de biztosan sikerült befejeznem Keszthelyi Tibor könyvét, A detektívtörténet anatómiát. Pablo De Santis regénye, a Gyilkosok és kertek még várat magára, de nem sok van vissza belőle. Furcsa egy könyv, az biztos, azonban a végére leszek nagyon kíváncsi.

Amint végeztem a spanyol krimivel, elkezdem Agatha Christie Bűbájos gyilkosok című regényét, csak most már nem akartam újba kezdeni. Keszthelyi könyvéről bejegyzés is készült szombaton, újabbal a hét elején érkezem.

A héten sajnos nem tettem szert új könyvre, és a könyvtárból sem kölcsönöztem újat. Lassú, lassú egy hét volt. De jön a következő, és addig is kellemes vasárnapot kívánok mindenkinek! :)

A héten befejezve:
Keszthelyi Tibor: A detektívtörténet anatómiája

A Ti hetetek milyen volt?