Monday to Sunday #3

A minden vasárnap jelentkező új rovat címe: 'Monday to Sunday', azaz 'Hétfőtől vasárnapig'. Ebben a posztban, a hét lezárásaképpen felsorolom, hogy mit olvastam el, mivel haladtam tovább, mik a tervek a jövőhétre vonatkozólag.

title04.png

Csendesen telt a 26. hét. Ismét nagy olvasásokat tartottam. Otthon, szabadidőmben A párizsi Notre Dame-ot, útravalónak pedig Agatha Christie Paddingtonját forgattam. Az előbbit nem sokkal ezelőtt be is fejeztem, úgyhogy hétfőn érkezik a poszt Hugo klasszikusáról. Meg is lepődtem egyébként, hogy nagyon is tetszett, bár azt sem hittem, hogy a vége ennyire tragikus...

A héten fejeztem be John Braine könyvét is, a Hogyan írjunk regényt címűt, de erről nem írtam teljes bejegyzést, csak egy keveset a Facebookra. Nem mintha nem érdemelt volna meg egy bejegyzést, de általában inkább regényeket olvasok, ezt pedig inkább "segítő könyvnek" mondanám, tanácsok gyűjteménye az írásról. Tervbe vettem, hogy elolvasom Stephen King könyvét (Az írásról), és nem mondom, hogy arról nem készül majd poszt, de King ugye a kedvencem. :)

A jövőhétre marad a Paddinton 16.50, és remélhetőleg egy újabb Christie-krimi, hogy haladjon a Moly-kihívás. Plusz újabb klasszikust - ezúttal némileg rövidebbet - tervezek elkezdeni. Bár ez nem tudom, még mikor lesz. A könyvtárból is beszereztem néhány könyvet, alább olvasható a lista.

A héten sokat molyoltam :), és rátaláltam a Molyhoz nagyon hasonló oldalra - nem véletlenül - , amely filmekkel foglalkozik. A neve Snitt, és ajánlom minden filmrajongónak, még kihívásokra is lehet jelentkezni. Az Antikvárium.hu pedig megújította oldalát, szerintem sokkal jobb, mint ami volt. :)

A héten befejezve:
John Braine: Hogyan írjunk regényt
Victor Hugo: A párizsi Notre Dame

Könyvtárból:
Keszthelyi Tibor: A detektívtörténet anatómiája
Pablo De Santis: Gyilkosok és kertek

Ti mit olvastatok a héten?