Book Tag Friday #18 - I Love Spring

Sziasztok! Tudom, hogy még csak nemrég léptünk át márciusba, de ezt a "tavaszváró" book taget találtam a My bookish confessions blogon. Készüljünk a jobb időre könyvekkel is! :)

title50_book_tag_friday.png

 

1. Milyen a tavasz ott, ahol élsz?
Csodálatos, főleg az az érzet, hogy az idő egyre melegebbre fordul. Megjelennek a rügyek, virágok. Viszont az észrevehető, hogy nincs olyan éles átmenet a az évszakok között, tehát a tavasz hamar átugrik nyárba.

2. Melyik könyv megjelenését várod a legjobban idén tavasszal?
Nem gyakran figyelem a friss megjelenéseket, viszont ahogy mostanában néztem a Moly-on, konkrét könyvet nem találtam, amit mindenképpen várnék. Több olyan van inkább, amit szívesen elolvasnék.

3. Mutass egy könyvborítót, ami a tavaszra emlékeztet!

book_tag_cover03.jpg

Bármi, amin sok szín, vagy virágok vannak.

4. Hol fogsz olvasni tavasszal?
Nagy valószínűséggel egy közeli parkban, vagy otthon, attól függ. Szeretek szabadban olvasni, bár erre leginkább nyáron van több lehetőségem.

5. Keress egy borítót, amin rajta van a nap!

book_tag_cover04.jpg

Szerintem nem meglepő a választásom :)

6. Melyek a kedvenc tavaszi olvasmányaid?
Impulzív olvasó vagyok, illetve azt olvasok, ami éppen hirtelen érdekel, de azért idén tavasszal szeretnék vidám, könnyedebb, humoros történeteket is olvasni, az esetleg nehezebben emészthetők között. Ezen kívül kezd Jane Austen hangulatom kerekedni.

7. Keress egy borítót, amin rengeteg szín van!

book_tag_cover05.jpg

Egyszerűen szép. Persze nem regényről van szó, de mostanában folyton ebbe a borítóba "botlik" a tekintetem.

8. Ki készítse el ezt a taget?
Bárki elkészítheti, aki szeretné. :)

Címkék: tavasz, tag, book tag