Book Tag Friday #10 - Őszi könyves tag

Rég volt már könyves tag, és az, amelyikre rátaláltam, pont illő. Az őszi könyves tagre Mark, the booker blogján leltem.

title_autumn_book_tag.png

1. Mit szeretsz a legjobban az őszben?
A kedvenc évszakom. Szeretem a lehullott leveleket, ezeknek az illatát. A tobozt. Az elő-előkerülő sálakat, és az esőt is :)

2. Mely könyvek emlékeztetnek a polcodon arra, hogy ismét iskolába jász, vagy a megboldogult iskolás napjaidra?
Ilyen könyv nem nagyon van a polcomon, de talán a történelemmel kapcsolatosak.

3. Mondj egy könyvet a polcodról, amelynek a borítója az ősszel kapcsolatos!
Ilyen könyv sincs a polcomon, legalábbis kimondottan. Ami különös :) De így jobban megnézve a választásom Stephen Kingtől A búra alatt, mert annak kötetein sárga lombú fák és száraz, levéltelen, ágas-bogas fák láthatóak.

book_tag_autumn01.jpg

4. Melyik a kedvenc horror/thriller/Halloween történeted?
Stephen King történeteit nagyon szeretem, és ha ki kellene emelnem egyet, akkor az a Halálos árnyék lenne. Ha nem King, akkor pedig a Rosemary gyermeke Ira Levintől.

5. Melyik a kedvenc horrorfilmed?
Nehéz... de a Rémálom az Elm utcában az abszolút, soha meg nem unhatatlan. Emellett persze csak sorolhatnám.

6. Mely könyv megjelenését várod a legjobban idén ősszel?
Harper Lee-től a Menj, állíts őrt! című regényt, amely november közepén várható. Nemrég olvastam az első regényét, a Ne bántságtok a feketerigót! címűt, és mivel nagyon tetszett, és az új folytatás is, biztos, hogy ha nem is veszem majd meg, lecsapok rá egy könyvtárban. (Na, de ennek is őszies a borítója! *.*)

book_tag_autumn02.jpg

7. Mutasd meg a könyvet, amelyet a leginkább el szeretnél olvasni ősszel!
Érdekes, hogy pont Szabó Magda, de az Abigélt már nagyon várom. A minisorozatot már vagy háromszor biztos, hogy láttam, de a könyvet még nem olvastam, amit hiánynak érzek :)

8. Melyik könyv alapján készített film megjelenésére vársz a leginkább idén ősszel?
Ilyen nincs. Valójában nem nagyon szoktam követni, melyik könyvből készítenek filmet. Nem is szoktam eltervezetten keverni a kettőt, ezt mindig a véletlen hozza.

Ha van kedvetek, kitölthetitek nyugodtan, csupán egy visszalinkelést kérek. Legyen szép napotok ebben az őszies, napos kirándulóidőben. Ha holnap nem is, vasárnap biztos jelentkezem.