Eltűnés és újrakezdés...

Eltűntem, jó hosszú időre. Nem volt bejegyzés, nem volt semmi. Emiatt elnézést is kérek, viszont okokat nem szeretnék felsorolni, mert a nagy része kifogás lenne. Mert bár szerettem a blogot írni, ismerve magamat, többet is megtehettem volna, hogy fenntartsam. Idén júniusban volt 2 éves a blog, de arról is lemaradtam. Ugyan nem kellene beleszámítanom, hiszen valójában pihent az oldal, de nem jó ez így.

Sok gondolkodás után úgy döntöttem, nem fogom hagyni magamnak, hogy végleg abbahagyjam a blog írását. Ez - még ha úgy is hangzik - nem kényszer számomra, hiszen szerettem foglalkozni az oldallal, és olvasni is szerettem, szeretek még mindig. Igaz, nem túl sok könyvet fogyasztottam el mostanában, Szeretnék ezen is változtatni, de nem úgy, hogy szorongok rajta. Nem ígérek olyat, amit talán nem tudok betartani, inkább indulok neki lassan, mint hogy ismét belebukjak.

Köszönöm azoknak, akik eddig olvastak! Visszatérni nehezebb, mint elkezdeni, és lehet, hogy ezután senki nem fogja elolvasni a posztokat, de azért nem hagyom abba, folytatom, magamért is!

blogging03.jpg