Book Tag Friday #7 - Udvarlós book tag

Ha péntek, akkor 'Book Tag Friday'... vagy 'Karakteres péntek', de mivel múlt héten hanyagoltam a könyves tageket, ezért most kitöltöm ezt, amelyet a PuPilla Olvas blogon láttam. Az utolsó pontnál meg is jelölök két személyt, töltsék ki Ők is, ha szeretnék. Emellett viszont bárki kitöltheti, akinek tetszik. Valljuk be, sajnos sokszor nem ekképen haladnak a dolgok, de így kellene :) Lássuk! *-*

book_tag_udvarlas.png

1. lépés - Kölcsönös vonzalom. Egy könyv, amit a borítója miatt vettél meg.
Ez nagyon könnyű. Általában, sőt szinte soha nem csak a borító alapján vásárolok könyvet, viszont Stephen King Christie-jének egy régebbi kiadását azért vettem meg, pedig már meg volt egy modernebb kiadásban is. :)

book_tag_udvarlas01.jpg

2. lépés - Első benyomás. Egy könyv, amit a fülszövege miatt szereztél be.
Ide rengeteg könyvet fel tudnék sorolni, de ha választanom kell egyet, akkor... Dean R. Koontz-tól A bosszúállót. Sokat válogattam a Koontz kötetek között, és végül ez győzött meg.

book_tag_udvarlas02.jpg

3. lépés - Csábítás. Egy könyv csodálatos írással.
Ez is lehetne sokféle, de én A Manderley-ház asszonyát választom Daphne Du Maurier-től.

4. lépés - Első randi. Egy első rész, ami után a sorozat többi részét is olvasni akartad.
Mostanában nem olvastam könyvsorozatot, így az Éjszaka háza 1., Megjelölve címmel.

book_tag_udvarlas03.jpg

5. lépés - Éjszakai telefonálások. Egy könyv, amit egész éjjel olvastál.
Ezt rengeteg olyan krimire elmondhatnám. De például...

book_tag_udvarlas04.jpg

6. lépés - Mindig rád gondolok. Egy könyv, amit nem tudsz kiverni a fejedből.
Pierre La Mure Moulin Rouge című könyve, és tervezem is, hogy valamikor újraolvasom.

7. lépés - Testi kapcsolat. Egy könyv, aminek imádod az érintését.
Legyen Stephen King-től a Bilincsben, mert nem sok saját könyvemnek van védőborítója, és ennek igen. Ha leveszem, akkor meg egyszerű piros. A gerincén aranyszínnel az író és a cím. Emlékszem, imádtam olvasni, ez az egyik kedvencem.

book_tag_udvarlas05.jpg

8. lépés - A szülőkkel való találkozás. Egy könyv, amit a családodnak és a barátaidnak ajánlanál.
Ez nehéz kérdés, mert mindenkinek más az ízlés körülöttem, de akkor legyen az, amit a legutóbb ajánlottam egy családtagomnak.

book_tag_udvarlas06.jpg

9. lépés - A közös jövő. Egy könyv vagy sorozat, amit sokszor újra fogsz olvasni a jövőben?
Az túlzás, hogy sokszor, de Stephen Kingnél maradva legyen a Blaze.

book_tag_udvarlas07.jpg

10. lépés - Oszd meg a taget. Kiket jelölsz?
Fancsli olvas, Lulma könyves blogja

Ti mit válaszolnátok?